Noi toți împărtășim același obiectiv – organizarea unei deplasări de afaceri perfecte
În fiecare zi, noi dovedim că o călătorie poate fi confortabilă și planificată la cel mai mic detaliu.
Noi influențăm cultura firmei prin angajarea unor persoane ambițioase și, mai presus de orice, prin sprijinirea acestora în toate provocările cu care se confruntă în fiecare zi. Împreună, noi creăm spațiul pentru dezvoltarea creativității. Noi avem în atenție și apreciem talentele din cadrul firmei.
Noi ne ajutăm colegii să devină specialiști și lideri din ce în ce mai buni. Am creat un program special de dezvoltare în Academia Weco, care se bazează pe valorile importante din Weco Travel – acestea sunt în principal curiozitatea, angajamentul și agilitatea. Pe durata derularii intalnirilor, noi ne împărtășim cunoștințele despre lumea aflată în schimbare, rolul tehnologiei în domeniul nostru de activitate și importanța compartimentelor individuale din cadrul societății comerciale.
De asemenea, noi ne încurajăm colegii să-și prezinte ideile. Angajații, conducerea, precum și invitați, de exemplu clienții, partenerii de afaceri, instructorii și mentorii, sunt implicați în întregul program. Noi implementăm programul Academiei Weco prin intermediul unor grupuri de lucru axate pe diverse calificări, conferințe și interviuri inspiraționale, precum și prezentări tematice.