Noi toți împărtășim același obiectiv – organizarea unei deplasări de afaceri perfecte
În fiecare zi, noi dovedim că o călătorie poate fi confortabilă și planificată la cel mai mic detaliu.
În activitatea noastră, noi combinăm cunoștințele unui specialist cu experiența unui profesionist. Prin ofertele noastre, noi ne străduim să răspundem la toate nevoile clientului. Weco Travel, deja la nivel organizatoric, clarifică rolurile și stabilește gama de responsabilități care să fie preluate de la dvs.
Noi acționăm ca și intermediar și aranjăm închirierea mașini în numele dvs. Noi folosim resursele celor mai mari firme internaționale de închiriere a autoturismelor.
Noi vă garantăm accesul la o largă bază hotelieră din Romania și din întreaga lume, prin cooperarea cu furnizori reputați. Noi oferim prețuri speciale, ca parte a programului Radius Global Hotel.
Terminalele noastre ne asigură accesul la toate tarifele interne și externe ale biletelor de tren. Întrucât noi asigurăm propriul nostru serviciu de curierat, livrăm biletele comandate la timp și direct către oficiul nostru.
De asemenea, noi oferim vânzarea de bilete pentru legăturile pe autobuz și feribot în Europa. Întrucât noi asigurăm propriul nostru serviciu de curierat, livrăm biletele comandate la timp și direct către oficiul nostru.
Noi vă oferim bilete de avion atât pentru cursele tradiționale, cât și la cele cu preț redus. Noi utilizăm sistemele GDS, canalele NDC și motoarele de căutare directă de pe paginile de internet ale companiilor aeriene.
Noi putem furniza angajaților dvs. polița de asigurare corespunzătoare. Puteți asigura călătorii în caz de accidente, cheltuieli medicale sau probleme de călătorie (pierderea bagajelor / întârzierea zborului). O poliță de asigurare poate proteja de asemenea în cazul costurilor legate de anularea inopinată a unei deplasări de afaceri.
Noi vă oferim servicii de consultanță și de viză pentru majoritatea țărilor din întreaga lume. Consultantul nostru vă va recomanda și vă va ajuta să primiți și să completați documentele corespunzătoare. După completarea formalităților la un oficiu diplomatic, noi vă asigurăm pașaportul pregătit, împreună cu toate documentele necesare.
Noi vă vom transmite cunoștințele necesare pentru a lua decizii mai bune în domeniul managementului și organizării deplasărilor de afaceri interne și internaționale. Împreună, noi vom elabora un program personalizat care să sprijine optimizarea costurilor. Datorită unor procese simple de planificare și rezervare, a prețurilor preferențiale pentru serviciile de deplasare, cazare și transfer, noi vă vom ajuta să țineți sub control cheltuielile legate de deplasările de afaceri. Vă vom sprijini în alegerea unor buni furnizori, efectuarea verificărilor și negocierea celor mai bune contracte pentru societatea comercială.
Consultanții și partenerii de afaceri ai noștri vor asigura elaborarea și implementarea unei politici a călătoriilor deosebit de benefice care va garanta economiile în fiecare din centrele de costuri. Noi prezentăm clienților rapoarte privind economiile, datorită cărora ei cunosc în întregime detaliile serviciilor realizate și economiile care rezultă din tranzacțiile efectuate prin intermediul Weco Travel. Analiza și rapoartele arată cheltuielile în raport de prețurile pieței, în comparație cu prețurile clientului. Datorită acestor cunoștințe, este posibil să se introducă planurile de economii corespunzătoare. Lucrând cu o firmă de management al călătoriilor, veți economisi timp și bani.